"The World Will Look Up and Shout, 'Save Us!' ...

... And I'll Whisper 'No'."


Nästa vecka (tror jag) ska tydligen Watchmen filmen ha premiär i Sverige. Och av det jag har sett och läst så lär den ju bli en av de bästa filmerna i år ftw. Seriöst, kolla in någon trailer så ser man awesomeness överallt. Jag gillar att "hjältarna" är typ.. hjältar med en bit badguy i sig. Och bara en av dem har någon superkraft. De andra är vanliga människor.. och en är typ världens smartaste man eller något men det är ingen kraft so wutevah.

Rorschach är min favorit karaktär i filmen, hands down. Hur cool som helst och lite psycho. Därför andvände jag hans citat till titeln:
"The world will look up and shout, 'save us!' ... And I'll whisper 'No'."
Sen måste man nästan köpa boken också.





Kommentarer
Postat av: TQ

Svar: Det är dem faktiskt, typ som en familj :D! Vi har familjekänslan iallafall ;D Tack igen :D!



Haha är ni? Det tror jag inte :D

2009-03-08 @ 17:26:31
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: Lilo

Haha, känns som om alla är helt hypade över Watchmen utom jag? xD; (har varit för upptagen med att fangirla Kenny Starfighter-filmen lololol)



Men ser ändå fram emot att få se den! Den verkar definitivt ball. ='P (och anti-hjältar är bara för underbara <3)

2009-03-30 @ 16:25:09
URL: http://morbidfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0