Totally awesome day. Sitta tills 4 på morgonen med hemprovet i källkritik i historia och hinner fortfarande inte göra klart den. Så man vaknar klockan 7:30 och fortsätter att jobba på den trots att man är as trött. Sitter ett tag med den och springer sedan upp till Valsta för att ta ut pengar som jag skulle betala kryssningen med. Påvägen ner mot skolan så halkar man ju så klart på isen som gömmer sig under snön. Skrattade bara åt det medans jag skyndade ner till skolan för att möta upp med Micke. Sitter med dem på lunchen, går och betalar pengarna, går hem och gör klart den sissta uppgiften och mailar in den med 45 minuter i godo :D
Och imorn blir det badminton eller pingis eller något i Rosersberg och jag vet inte ens hur man går för att komma till den där hallen som vi ska vara i c:


Also, also... ett litet citat.
Peter till David igår på lunchen:
"Men du tar ju aldrig i mig längre! :'C"



Fuck yea!

Kommentarer
Postat av: patrik

bra velu att du hann klart, jag blir stolt...men du. ska du iväg på kryssning med skolan?

2009-01-30 @ 22:12:54
URL: http://storbloggarn.blogg.se/
Postat av: Velu

Tack Patrik. Jag är stolt över dig också <3

Och det är inte riktigt med skolan. Det är 100 bara dagars

2009-01-30 @ 22:54:32
URL: http://dinesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0