A new challenge has arrived!

Utmaningen
Jag har blivit utmanad av Tanzila.

Gör så här:
- Länka till den som utmanat.
- Berätta 7 sanningar om dig själv.
- Sen utmanar du folk.

Sanningarna om mig:
- Gillar inte att vara i vatten(hav och sjöar) men jag har inget emot att vara vid vattnet.
- Hatar spindlar.
- Vill rita och skriva en serie eller ett manus till en animering men jag är för lat och så är jag en helt värdelöst författare.
- Det händer att jag känner mig väldigt paranoid och jag är troligen det också.
- Jag jobbar på att få en unik stil när jag ritar. Och färgläggningen ska också vara unik.. men jag är långt ifrån klar med det.
- Nörd/Geek humor är bäst ( "The big bang theory" & "The IT crowd" = <3 )
- Jag gillar fortfarande Pokémon men jag kollar inte på serien. Jag tycker bara det är coolt <3


Jag utmanar Patrik för att jag vet att han inte kommer att skriva något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0