And so it begins

Självaste Storbloggarn(Patrik) själv och Tanzila övertygade mig att göra en blogg på blogg.se... and so I did. Allt som väntas nu är all den stryk jag kommer att få av Micke. Nu när jag har både en Facebook och en en blogg. I can't wait!

Nåja, vad ska man skriva... idag gjorde jag i stort sätt ingenting. Jag vaknade, kollade på lite skit TV, satte mig vid datorn, kollade alla hemsidor som jag brukar hänga på and so on. Sen så gjorde jag klart en bild som ska vara framsida till Tanzilas och Malins lilla bok. Och jag kommer att få vara med i tack listan yay! A life of fame and fortune, here I come!
Efter det så ritade jag lite till och sedan bar det av hem till pappa runt midnatt. Tänkte lägga mig men min käre bror snarkar så irriterande så det gick inte. Har en väldig lust att bara dra in i vardagsrummet och somna på soffan... eller kanske på balkongen i all snö. Där slipper man i alla fall snarkandet. Satte sedan på datorn här och blev, som sagt, övertygad till att göra en blogg... and here we are.

Det var nog allt. Brodern har inte snarkat på ett par minuter så jag hoppas jag kan lägga mig nu utan att han börjar igen.
Och jag längtar redan till Mickes slag.

Bye fags!

Kommentarer
Postat av: TQ

Tack Velu :D Vad fin din blogg är D;

2009-01-25 @ 19:10:51
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: Velu

Tack själv C:

2009-01-25 @ 19:20:47
Postat av: patrik

haha micke micke.. Jag längtar också efter ett slag ;)

2009-01-25 @ 20:10:51
URL: http://storbloggarn.blogg.se/
Postat av: Velu

Vem gör inte det. Han kommer att dampa loss

2009-01-25 @ 20:44:05
URL: http://dinesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0