I got no soul!

Micke Lina säger: you will feel my wrath velu
Patrik säger: kom igen micke skaffa....det är inte så farligt ^^ man behöver inte skriva om mode o sånt...skriv om snoppar eller nåt typ som jag
Micke Lina säger: jag vill inte sjunka så lågt
Velu ¬ Weelow ॐ säger: hahah jag ser inte det låga i det
Micke Lina säger: ni har blivit ett med fjortisarna
Patrik säger: nej
Velu ¬ Weelow ॐ säger: pfffff haha
Patrik säger: Det beror ju på vad man skriver om
Micke Lina säger: bloggandet har fått folket att tro att tjejer äger internet
Velu ¬ Weelow ॐ säger: och varför bry sig om det
Micke Lina säger: i will not join your foolish things velu jag läste din blogg och det handla om att du har tråkigt och att jag kommer att slå dig
Velu ¬ Weelow ॐ säger: Varför
Micke Lina säger: jag ska inte sitta och skriva om när jag slängde ett gammalt mjölkpaket eller mer onödiga saker
Velu ¬ Weelow ॐ säger: haha gör inte det då?
Patrik säger: haha
elu ¬ Weelow ॐ säger: Ingen skriver nödvändiga saker på internet.
Micke Lina säger: eeh jo
Velu ¬ Weelow ॐ säger: INTERNET IS SRS BSNS
Micke Lina säger: YOU HAVE NO SOUL!!
Velu ¬ Weelow ॐ säger: hahah jo internet är ju en stor seriös sak där allt ska vara nödvändigt
Micke Lina säger: du kan lika gärna börja hänga med sami
Velu ¬ Weelow ॐ säger: PFfffffff Micke Lina säger: du har sjunkit till hans nivå
Velu ¬ Weelow ॐ säger: ok bloggande gör en inte till en IQ befriad vax docka
Micke Lina säger: jo
Velu ¬ Weelow ॐ säger: Eh nej?
Micke Lina säger: du kan nu grupperas med sami <insert name>, <insert name> och dom andra iq befriade i vår klass
Velu ¬ Weelow ॐ säger: hahah varför min IQ nivå är precis lika hög som den var innan.
Micke Lina säger: i will torture you not
Velu ¬ Weelow ॐ säger: Ok ge mig din största anledning till hatet mot bloggar
Micke Lina säger: bloggande = ondska. och inte på det bra sättet
Velu ¬ Weelow ॐ säger: Det är ingen bra förklaring haha
Patrik säger: men vafan var det ^^ haha
Velu ¬ Weelow ॐ säger: Mickes anti-mainstreamhet är bara lite mer extremare än hos mig antar jag
Micke Lina säger: i will not join this conversation any more. your dead to me
Velu ¬ Weelow ॐ säger: utan någon förklaring också hahah

Micke Lina har lämnat konversationen.

Velu ¬ Weelow ॐ säger: hahahah
Patrik säger: hahahaha

Kommentarer
Postat av: Patrik

Mikael Mikael....

2009-01-25 @ 22:26:19
URL: http://storbloggarn.blogg.se/
Postat av: TQ

Haha XD Låter typ som mitt hat mot vibbar. Och Paris Hilton.



Men bloggar är bra :O!

2009-01-25 @ 22:41:02
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: Velu

TQ: Haha precis. Och jag håller med. Men personerna som skriver bloggarna är ibland inte alltid de bästa xD

2009-01-25 @ 23:21:43
URL: http://dinesh.blogg.se/
Postat av: TQ

-host host- Blondinbella.... -host host-

2009-01-26 @ 08:27:46
URL: http://teeque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0